2012 m. gegužės 5 d., šeštadienis

Motinos diena

Motinos dieną šventėme penktadienį, kadangi norėjau, kad savaitgalis būtų laisvas. Po paskaitų, o tiksliau polifonijos susitikau prie Aleksoto tilto su mama ir ėjome į miestą ieškoti man akinių rėmelių. Negaliu teigti, kad esu visiškai akla, bet kai einant gatve žmonių veidai liejasi, praeinu pro pažįstamus, o parduotuvėje prieinu prie  panelės ir pasisveikinu galvodama , kad čia mano buvusi klasiokė,o ji nustebusiu žvilgsniu žiūri į mane, o aš nežinau kur dėtis ir lyg niekur niekur neždinuosi iš parduotuvės ...Tai truputį mane gluminą ir stato į nemalones situacijas.
  Taigi... Pirmiausia užėjome į Eagle vision , po to į vission express ir t.t. ir t.t.  perėjome visą Laisvės alėja ir nusprendėme grįžti į Optikos pasaulį kur buvau nužiūrėjusi vienus tikusius ir patikusius rėmelius. Dar kartą pasimatavau ir nuėjau į kabinetą kur gydytoja  man patikrino akis. Po visų procedūrų mes niekaip negalėjome nuspręsti ar man dėti cilindrus(?) ar ne. Su savim nebuvau pasiėmusi senųjų akinių, o ir jų stiprumo nežinojau. Tad susitarėme, kad ateisiu pirmadienį ir atsinešiu senus akinius.

Mama paprašė nufotografuoti..

  Tad patraukėme su mama link Akropolio, nes reikėjo ko nors nupirkti važiuojant pas močiutę į svečius. Apsipirkusios nuėjome su mama į batų parduotuvę , paieškoti mokasinų .Ir radom. Pasimatavusi batus, mama ilgai nesvarstė ir nusipirko. Patraukėme link turgaus , nes pamiršome Akropoly nupirkti gėlių. Kai bebūtų keistą, bet šįkart gėlių skyriuje manęs visiškai netraukė nei rožės, ne tulpės (to aiški priežastis-sode augančios tulpės) nei gvazdikai. Norėjosi nupirkti kažką originalaus. Žiūrinėjau kažkokias laukų gėles, bet galiausiai nupirkome penkias gerberas. Ne itin originalu, bet.. vis geriau nei rožės..
   Stalas pas močiutę jau buvo padengtas: iškepti karbonatai, bulvių košė, pyragėliai su abrikosų džemu, morenginis tortas ir t.t.
      Tikiuosi daugiau švenčių nenusimato, o tai greitai pavirsiu begemotu.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą