2012 m. gegužės 12 d., šeštadienis

Lietuviška meilės diena

Balandžio 20 dieną gavau nuo kolegos Viliaus facebook'e laišką su klausimu-prašymu dalyvauti koncerte, kuris skirtas meilės dienos progai. Suprantama, kad sutikau , nes pasiilgau koncertinės veiklos.. bei tai puiki proga išgirsti kitus bei pasimatyti su Viliumi, kurio gan seniai nemačiau.
Taigi vakar 18val. Zamenhovo gatvėje  P. Stulgos liaudies instrumentų muziejaus kamerinėje salėje įvyko "Lietuviškos meilės dienos" koncertas-vakaronė.
 Vilius parašė, kad galiu ateiti 16:30 parepetuoti. Tad susiruošiau ir jau ruošiausi išeiti, kai į galvą kilo mintis, kad reikia nusifotografuoti, nes beveik neturiu naujų nuotraukų visu ūgiu, o juk reikia įamžinti ir naujuosius akinius ir susiaurintąją suknelę.. =D
Naujieji akiniai ir..
..susiaurinta močiutės suknelė
   Autobuso nebuvo tad ėjau pėstute. Ir supratau kaip turėjo kankintis moterys 40-60ųjų metų, dėvėjusios siaurėjančias, gan varžančias sukneles...
 Atėjusi į renginio vietą, radau ten Vilių dėliojantį kėdes. Jis leido man parepetuoti. Kadangi buvau perdainavus visas dainas namie, čia tik išbandžiau instrumentą, kadangi mikrofonas dar nebuvo pajungtas, laukėme direktoriaus. (Vilius tikėjosi, kad išgirs mane ankščiau kitų, bet deja.. )
  Po kiek laiko pradėjo rinktis kiti koncerto dalyviai.
 Eglė Gelažiūtė ir Juozapas Liaugaudas
Gedvilų Justė ir Debėsėlis
Vilius ir Kaimynas :D (Ignas Midvikis)
 20min prieš koncertą atvažiavo direktorius ir iki galo pajungė viską, ko nespėjo pajungti organizatoriai. Koncertas prasidėjo. Pasiklausyti atėjo ir mano mokytoja B.Nemčinskienė.
Seniau lietuviai meilės dieną šventė gegužės 13ąją, o ne vasario 14dieną (kaip visas pasaulis) .
Pirmasis pasirodė Aurelijus Stunžėnas.
VDU f.a. LINAGO
Aš atsisėdau 3-čioje eilėje ir pasigailėjau, nes ši vieta visai netiko fotografavimui, bet ką padarysi. Paguoda ta, kad buvo ir kitų fotografuojančių žmonių tad tikiuosi išvysiu ir jų nuotraukas.
 Koncertui pasibaigus Vilius pakvietė visus neišsilakstyti ir pasilikti vakaronėje.
Žilvinas Vingelis
Jau ir seniau, kai mokėmės kartu pas E.Žakienę, stebėjausi Viliaus sugebėjimu visur suspėti dalyvauti. Čia jis taip pat nesėdėjo vietoje: vedė renginį, dainavo su dalyvavusiais folklorų ansambliais , grojo kanklėmis , vėliau vakaronėje šoko (pamokė ir mane šokti, nors aš labai spyriojausi; su kitais kavalieriais net atsisakiau šokti), grojo įv. instrumentais vakaronės metu...
  Koncertas iš tiesų nusisekė. Man patiko tiek dainuoti, tiek klausytis. Bet deja reikėjo keliauti namo.
Gaila, kad nė vienas, mano kviestas pažįstamas ne atėjo.Dabar visi tokie užsiėmę. Suprantama: namai, darbai,studijos, vaikai..
Autobuse sutikau pažįstamą -Aistę Tad trumpai paplepėjome ir keliavome namo.
Neįtikėtino grožio dangus
Dangus dega


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą