2012 m. balandžio 10 d., antradienis

Močiutės gimtadienis

Šiandien išsiruošiau į močiutės gimtadienį. Ruošiausi dėtis žieminį paltą, bet mama pasakė užsidėti ką nors lengvesnio. Užsidėjau puspaltį. Išėjau iš namų. Besileisdama laiptais pamačiau kaip nuvažiavo 18-as autobusas ir pagalvojau "O ar aš pasiėmiau nuolatinį". Tad teko grįžti namo. Nuolatinį buvau palikusi palto kišenėje. Galiausiai pėstute nuėjusi iki centro nupirkau gėlių ir patraukiau link stotelės laukti autobuso. Neilgai trukus atvažiavo 21-as autobusas. Įlipau ir atsisėdau. Prieš mane sėdėjo senyvo amžiaus vyriškiai, kurie kalbėjo apie ūkiškus darbus, vargingiausią kaimo gyventoją , mankštą, fizinį darbą ir tai kaip svarbu žmogui judėti. Tad kaip supratot visą kelią važiuodama klausiausi svetimų žmonių pokalbių.
  Pas močiutę turėjo atvažiuoti mano brolis ir sesė -Augustinas ir Ugnė, bet jų dar nebuvo. Bet močiutė jau buvo padengusi stalą. Po valandos atvažiavo ir šeimyna: Augustinas, Ugnė, Valė, jos motina, teta. Vėliau prisijungė močiutės draugas Jonas, mano pussesėrė Inga, Jono anūkė Kristina su vaikinu. 
  Sėdėjome beveik iki 19h. Autobusas apsireiškia ten tik 3 kartus per dieną tad Valė pasisiūlė pavežti iki Vilijampolės tilto, o po to jau ėjau kaip visad pėstute. Tikėjausi, kad spėsiu į chorą, bet deja mieste atsiradau tik 19:30 tad nusprendžiau, kad neverta eiti.

Gimtadienio akimirkos
Dar gyvena Velykų nuotaikom
Gimtadienis neįmanomas be šakočio
Šventiniai indai
Šventės dalyviai
Tos maldaujančios akytės iš po stalo..
Šventės šeimininkė pavargo..
Augustinas
Gal išaugs muzikantas, o gal gangsteris..
Močiutė

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą