2014 m. liepos 9 d., trečiadienis

Išlydėtuvės No. I

Prisimenu vieną dieną mama grįžo ir sako: "Reiks prieš išvažiuojant padaryt išlydėtuvių vakarą, nes ir Tado šeima ir Biruta norėtų atsisveikinti". Aš  buvau nustebus, nes nemaniau, kad kažkam mano išvykimas, išskyrus artimuosius svarbus. Žinoma aš sutikau. Pakviečiau močiutes ir paskutinį vakarą pusseserę. Į vakarėlį atėjo mūsų mylimi kaimynai Biruta, žinoma Tado mažoji dalis šeimynos ir močiutė su Inga. Visi buvo parengę netgi atsisveikinimo dovanas, kas mane labai sujaudino.  Sujaudino ne dovanos, o tai kad supratau, kad rūpi save ilgą laiką supusiems žmonėms ir jie atėjo nepavalgyt, o pažymėti šią dieną, pabūti dar kartą kartu ir  palinkėti sėkmės naujame gyvenimo etape.
Neįtikėtinas reginys. Dar neteko tokio matyt savo sode.
Kaip gi vakarėlis be šašlykų
"Paduok prašau"
Visa kompanija tik fotografės trūksta
Oo štai ir ji sėdi su objektyvo dangteliu rankose... ;D

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą