2012 m. lapkričio 15 d., ketvirtadienis

Apie muziką...



Nors į muzikos mokyklą pradėjau eiti būdama 7 metų, lankiau įvairius muzikinius mokyklos būrelius, bet atėjo tokia diena, kad aš supratau, kad aš mažai ko teišmokau. Supratau, kad nemoku klausytis klasikinės muzikos stambesnių žanrų, šiuolaikinės muzikos, vargiai ką galiu pasakyti apie kompozitorių gyvenimus ir kūrybą, epochų bruožus. Šis lūžis įvyko 11 klasėje, kai perėjau pas kitą muzikos istorijos mokytoją. Jis ne tik daug pasakojo apie muziką, bet ir užduodavo įvairius klausimus į kuriuos atsakymų aš neturėjau , bet jis vis vien vertė  mąstyti ir  į juos atsakyti. Nuo to laiko aš pradėjau lankytis muzikos skyriaus bibliotekoje . Iš jos parsinešdavau įvairias muzikines knygas. Pradžioje skaitydavau kompozitorių biografiją, prisiminimus, vėliau perėjau prie muzikologų straipsnių rinkinių. Dažnai įdomias mintis užsirašydavau į sąsiuvinį ir taip surinkau nemažai įdomios (man) informacijos. O per pastaruosius mėnesius nusprendžiau, kad laikas pereiti prie kitokio užrašymo būdo-blog‘o. Kadangi vietos mano namuose ir taip neperdaugiausia , o dar jei kaupsiu sąsiuvinius tai greitu metu galėsiu ant jų ir miegoti. 
  Tad nuo šiol visi besidomintis kultūra, muzika , jos istorija galite užeiti į naująjį mano puslapį pavadinimu „Apie muziką...“

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą