2012 m. kovo 25 d., sekmadienis

Baigiamasis "Acusto" koncertas

Kad ir kaip bebūtų gaila, bet kursai baigėsi.
  Ryte nuėjau į ofisą susitvarkyti ir tik įėjus, prie įėjimo ant staliuko, pamačiau nuostabias tulpes. Suprantama negalėjau susilaikyti nenufotografavus.

Ansamblio baigiamasis koncertas vyko Kauno Arkivyskupijos salėje . Aš atėjau į repeticijos pabaigą. Buvo tik keli žmonės atėję ankščiau, nes vėliau turėjo išeiti.
 Į koncertą atėjo daug daugiau žmonių nei aš maniau, kad ateis. Salė buvo beveik pilna. Atsisėdau priekyje. Iki koncerto dar buvo likę truputi laiko. Mano žvilgsnį patraukė gražus šviestus. Ir  nusprendžiau pabandyti  padaryt bokeh .Pavyko.
 Koncertas prasidėjo paties V.Augustino parašytu kūriniu "Cantate Domino canticum novum". 

Vėliau skambėjo R.Mažulio "Canon solus"  ir vokalistai sustojo po du aplink žiūrovus.
Pristatinėja kūrinį
Kaip minėjau, labai norėjau padaryti kelių dainų įrašus. Tiksliau būčiau įrašius visas, bet mano kortelėje telpa tik 18min. Tad teko rinktis, kuriuos kūrinius įrašysiu. Tą pačią dieną youtube'i pažiūrėjau, kad kai kurie kūriniai yra įdėti chorų, ansamblių, o štai Vidmanto Bartulio "Gražuolis garvežys"  ir Donato Zakaro "Laiškai Sofijai" nėra tad nusprendžiau, kad juos ir įrašysiu. Stovą patingėjau imti tad teko laikyti rankose, o juk žinot koks tada būna video .. Na, bet man svarbiausia buvo garsas. Tiesa stovėjau salės gale, o įsirašė lyg stovėčiau įkišus vokalistams  į burnas mikrofonus...

Po koncerto ansamblio vadovas padėkojo dalyvavusiems kursuose bei jų vedėjui prof. V.Augustinui.

O mes su Virginija patraukėme link išėjimo. Ten sutikome Ramutę su Antanu, persimetėm keliais žodžiais.
  Grįžtant namo pūtė labai stiprus vėjas, maniau tikrai mane nuneš į kitą  Kauno galą, bet visgi pasiekiau namus. Na, o kaipgi sekmadienis be bandelių.. Taigi, ištraukiau tešlą ir iškepiau bandeles..

Tiek įspūdžių šįkart
Linkiu visiems geros dienos

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą