2012 m. kovo 14 d., trečiadienis

Justo koncertas

Kai lankėmės Prienuose, Justas užsiminė, kad kažkurią dieną bus jo koncertas, bet aš taip ir neįsiminiau kurią, tik pagalvojau , kad labai nepatogus koncerto laikas. Ir vakar eidama iš akademijos pamačiau koridoriuje plakatą su Justo nuotrauką. Ten buvo parašyta, kad koncertas vyks šiandien 13:45, Gruodžio konservatorijoje.  Pirma mintis buvo "Reikia nueiti", bet po jos sekė sekanti " Bet juk tuo metu bus metodologijos paskaita. Velnias" . Ir ką jus manote? Vakare man parašė kursiokas, kad tos paskaitos nebus. Tad kaip supratote šiandien ėjau pasiklausyti Justo.
Atėjusi į Gruodžio konservatoriją užlipau į antrą aukštą ir sutikau choristę Virginiją . Neilgai trukus užėjom į salę, bet ten dar nebuvo nė vieno žmogaus, o iki koncerto pradžios buvo likę 10-15min. Mes atsisėdome pirmoje eilėje . Po truputį pradėjo rinktis žmonės. Daugumą sudarė gruodiečiai. Koncertui prasidėjus į salės priekį išėjo renginio pranešėjas. Ir nors jis labai stengėsi raiškiai kalbėti, jaudulys padarė savo. Koncerto vedėjas pranešė skambėsiančius kūrinius ir netrukus scenoje pasirodė Justas Čeponis. Koncerto pradžioje atliko J.S.Bacho Preliudą ir fugą (kaip visad kažkas pradėjo po Preliudo ploti, bet greit susivokė, kad dar nelaikas), po to skambėjo Mocerto, Listo kūriniai ir kt. Ir aš sėdėdama pagalvojau, kad  net žmogus, kuris nelabai nusimano muzikoje, turėtų pajusti, kad tai skirtingų laikotarpių kūriniai.
 Aš esu gan išlepusi klausytoja. Manęs nenustebinsi nei pirštų miklumu , nei išoriškai rodomomis emocijomis aš net dažnai nežiūriu į artistą, nes man svarbiau tai ką girdžiu, o ne ką matau. Vaizdas mane išblaško. Bet visgi  galiu drąsiai teigti, kad koncertas pasisekė ir mielai eisiu paklausyti Justo sekantį kartą :) .
Ir neaišku kas, ką prigavo

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą