2007 m. birželio 27 d., trečiadienis

VAsARa, LImONaDAs ,Aš Ir Tu

Į stoti anksti ryte mane paėmė Miglės mama. Stoty dar nebuvo daug chebros susirinkę. 7:30 mes išvažiavom į Kapčiamiestį ,Lazdijų rajone. Susirinko mūsų iš tiesų mažai: Kastytis,Karolis,Vaidas,Gintare ,Juste ,Migle,Dovile,Vita,Indre ir aš.
Atvažiavę, apsižiūrėjom .Miegojome viename kambary visi kartu. 13h ėjome pietauti į kavinę,  ten visą laiką mes ir maitindavomės. Mūsų kelionės vadovė Diana paruošė valgiaraštį- tai maistas buvo tikrai labai skanus. Tačiau galiu pasakyti, kad valgėm tikrai daug, jau buvau net išsigandus, kad tikrai priaugsiu svorio kaip reta, nes ir pusryčiai, pietūs vakarienė, tiek visko daug,  kad jau net per daug ,bet skanu.

taigi tą pačią dieną mes jau pradėjom savo veiklą .pirma užduotis: reikėjo sukurti prizą ir įteikti jį GT nariui už jo nuopelnus. žinoma prizus mes gaminom ne iš oro ar žemių. mums buvo duota modeliuojamo molio-plastelino(taip ir nesupratau kas ten iš tiesu) teptukų ir akrilo . komandose gaminom vieni kitiem dovanas bei galvojom kaip pristatyti tą žmogų ,kaip išreikšti jį ,jo nuopelnus. grupė Ramunes -tai mes, kūrėm mielus daiktus: meškiuką ,kačiuką,rankos antspaudą ir plunksną kiekvienam asmeniui pritaikydami.o antroji komanda Bijūnai, kūrė žmonių figūras .vakarop mes persirengėm iškilmingais drabužiais ir pristatinėjom vieni kitus ,dovanojom prizus ,surengėm mažą karaoke konkursą, bet žinoma laimėjo DRAUGYSTĖ.
kitą dieną po pusryčių tęsėme veiklą reikėjo vėlgi grupėse surašyti grupės pliusus ir trūkumus ,įvairius mokyklos reikalus,kaip skatinti mokytojus ir tėvus dalyvauti mokyklos veikloje,renginiuose ir pan, kaip bendradarbiauti su kitu mokyklos mokiniais ir tarybom .baigę visą šitą darbą netrukus atvažiavo ir buvę GT nariai ,kurie išėjo iš mokyklos prieš 4 metus..mes juos pavaišinom sausainiais ir kava,veliau kadangi kažkas prasižiojo ,kad aš gražiai dainuoju ,vienas iš nariu buvusiu panoro su manim padainuoti ,kadangi lietuviška muzika manęs nedomina ir pasakiau kad nemoku lietuviškų dainų  atnešė nešiojamą kompiuterį..ir vėl dainavom karaoke .padainavus senbuviai išlėkė atgal į Kauną ,bent taip jie teigė ir mes manėm ..mat jiems anksti į darbą ir panašiai..na ką gi teko juos išlydėti. jau vėlai vakare apie 24 h , panorom pažaisti žaidimą "BUČIUOKLĮ" bet deja Diana neleido taigi teko visiems eiti miegoti..na visi nuėjo praustis .nusiprausia nušliaužėm į lovas ..dar kelias minutes kalbėjom nes miego nenorėjom .aš kaip visad įsijungiau playerį. tik staiga lempa užgeso..galvojom ,kad perdegė ..tik girdim kaip i kambarį su žibintu įsirovė vienas iš senbuvių GT ..ir pasakė greitai apsirengti per 5 min ir eiti į lauką..visi tik puolė rengtis ..supratom kad nieko gero iš to nebus ,kad naktis nebus rami  greit ant savo naktiniu šortukų užsimaukšlinau juodus bridžus, bliuzoną ,sportbačius pačius apgailėtiniausius ir išlėkėm..taigi mes turėjom kaip ir šiokias tokias krikštynas kaip jau mums įprasta naktinį žygį, tiksliau  mums buvo liepta susikibti poromis ir sakyti žodžius, kuriuos mums sudiktavo: " Mes taryba mes jėga ...."( žodžiu taip ir neišmokau) Paskiau nuėjome link bažnyčios ten visi kartu turėjom apibėgti bažnyčią ..apibėgę grįžom nevisi kartu teko atsiimti už savo klaidą ir daryti 50 pritupimų ..mat komanda turi būti kartu kas benutiktų. sekanti karta jau nebėgom aplink bažnyčią ,o ėjom ,bet visi kartu susikibę. Antra dalis: reikėjo rasti taikos gatvę, 11 pastatą.. taip ..gal tai būtų ir paprasta padaryti ,jei gatvės būtų pažymėtos ,kur kuri..bet niekur nebuvo parašyta kuri kur gatvė..taigi teko ilgokai pasivaikščiot ..bet vis dėl to pasitelkę protą ir intuiciją radom tą pastatą ..o tai buvo mokykla .ten sustojome ir turėjom kiekvienas pasakyti po eilėraštį .Aš žinoma sakiau geriausiai man žinomą Šekspyro sonetą. Labiausiai patiko, kai Vaidas padeklamavo vaikišką eilėraštuką  apie gauruotą meškutę  ,o Kastytis sudainavo himną ir pasakė, kad tai ne Kudirkos kūrinys ,o Maironio ,bet šią klaidą atleido. Gintarė buvo mūsų kaip ir komandos vadė, taigi ji plėšė trečią voką ,o pasirodo atplėšė ne tą numerį ..taigi teko vėl daryt pritupimus. po jų mes buvom pakrikštyti .nuėjom prie mažo upeliuko ir turėjom į jį įbristi, atsiklaupti ant vieno kelio ir kartoti žodžius, kuriuos mums sakė Diana .baigę šią ceremoniją keliavome link miško pusės, ten turėjom stebėti, kad nevienas mūsų komandos narys nepradingtų, bei veliau turėjom užduotį: tylėti ir nešti vieną komandos nari.kadangi iš mūsiškių vaikinų stipriausi buvo Vaidas ir Kastytis tai jie ir nešė ..o nešė Justę, kadangi ji pasirodė lengviausia .buvo tamsu ,mus gelbėjo tik keli žibintai ,kuriuos naudojo senbuviai. Dar reikėjo lipti stačiais laiptais ,kurie beje buvo ir slidus po lietaus.ten mes šokom Jurgelį meistrelį. baigę tai dar ilgai grįžinėjom namo. kadangi komandos nariai vis dingdavo ,jie buvo priversti eiti i krūmynus ir tylėti. iki pat namų turėjom eiti ir tylėt ,o kam nors dingus iš komandos reikėjo suploti ir taip pranešti kitiems .Dėkui Dievui mes pasiekėm namus ir nuėjom miegot (grįžom apie 3h tai miegot nuėjom po 3h nakties)

kitą dieną, papusryčiavę ir susikrovę daiktus iškeliavom į kelionę baidarėm .žinokit  irtis nėra taip paprasta kaip įsivaizdavau ,dar kol įkirtau techniką viso to irimosi posūkiu ir pan,..tai jetau kletau.o kad turiu rankų raumenis įsitikinau. kelionės metu buvo kliūčių: nuvirtę medžiai po audros ,rastai ,kurie mūsų nenaudai vertė mus perkelti baidares per sausumą apėjus juos, plaukti toliau .gerai ,kad Vaidas padėjo kadangi jis plaukė su Diana  paskutiniai. pasiekę stovyklavietę buvom laimingi..(Turiu omeny MI ir mane) ,bet mūsų nedžiaugsmui Diana pasiūlė nuplaukti iki kitos vietos,nuplaukę iki kitos vietos nusprendėm ,kad pastaroji buvo geresnė. Jetau, galvojau nusišausiu.jau buvo pritrynus pūsles ant ranku ,batai buvo šlapi ,nes lipdama iš baidarės įlindau į ežerą, prakeikimas.pasistatę palapines ir susikūrę laužą galėjom atsipūsti. ramiai pasėdėjom ir nuėjom miegot,aš buvau viena pirmųjų tai padarius .nes buvau pavargus ir nenorėjau plepėti.Bet ryte prabudau pirmoji ,nes labai norėjau į tualetą ir nebegrįžau į palapinę. prisirinkau puodeli mėlynių ir "sukapojau" truputi apsitvarkiau: praploviau puodelius ir pan. atsikėlus kitiems papusryčiavom ir atvažiavo mūsų pasiimti baidarių savininkai.grįžę namo pailsėjom ,papietavom.ir ruošėm atsisveikinimo ryšuliukus..ant lapelių turėjom parašyti kiekvienam komandos nariui po palinkėjimą tai ką apie jį sužinojom ar pan.padėkot už kartu praleista laiką ir įdėti tai į voką su jo vardu. ai beje dar buvo dingę daiktai, kai kuriu asmenų, kurie prieš tai maudėsi upėj ir džiovino drabužius ant tvoros .bet daiktus atrado vienas vaikinas Laimonas ,kuris buvo atsakingas už tą pastatą, kuriame mes gyvenom. mes jam įteikėm "Auksinį medalį" ( vėlgi iš to molio-plastelino) ramiai pasėdejome, pakalbėjom ir nuėjom miegot.o ryte jau turėjom keliauti namo .žinoma čia neįmanoma visų įspūdžių išpasakot ,bet buvo pakankamai smagu, žinoma jei būtų daugiau žmonių būtų manau daug linksmiau.
štai čia yra atsisveikinimo ryšuliuke buvusios mintys ,padėkos man nuo komandos narių

švelnumas -vienas
gražiausiu moters bruožų.
esi švelni ir nuoširdi mergaite.
ačiū už gražų laiką.
Diana

Ačiū už garsų dainavimą ir juoką. Ačiū
Migle

Tobulėk ,gražėk ir dainuok toliau
Gintare

Ačiū už rusiškas dainas.
Vaidas

Tavo balsas buvo gražesnis ,nei to senojo GT nario Manto
Karolis

Na... Aš tikrai manau,kad tikrai labai daug lietuvos ,ir ne tik "žvaigdžių" neprilygsta tau.
Kartais elgiesi labai keistai ,bet aš turbūt per didelis dolbas
Džiaugiuos ,kad čia,ir dabar.
Kastytis

Tavo dainos suteikia šiai stovyklai jaukumo
Ačiū Tau už tai
     Justina

Nors visada buvai kažkur nuošaly,bet jautėsi ,kad esi šalia.o dar tas dieviškas balsas.Smagu ,kad bent minutėlę turėjom pasikalbėti dviese .kai lipdžiau medali.Supratau ,kad gali pasakyto daug daugiau ,gal tiesiog čia ne tas laikas .Buk tokia ir toliau.
Dovile

Ačiū už dainas ,šypsena ir gerai praleista laiką
Indre

Ačiū už akimirkas,per kurias galėjau pasijuokti ,tirai nepiktybiškai. Malonu su tavim bendrauti