2016 m. liepos 30 d., šeštadienis

25-as gimtadienis

Mano gimtadienis prasidėjo dar 29-os dienos vakarą, maždaug 22:30 val. kai kažkas paskambino  į duris. Mes kaip tik su Gariu sėdėjome kambaryje ir žiūrėjome filmą. Garis išgirdęs skambutį sako:
-Turbūt kaimynai atėjo pasiskųsti, kad per garsiai žiūrim filmą.
Aš net sunerimau, jie niekad nesiskundė dėl triukšmo, tik kartą kai per šabą remontavom virtuvę ir triukšmingai grežėm skyles sienose.
Garis atidarė duris ir už durų stovinti ranka pratiesė jam milžinišką puokštę gėlių. Prisipažinsiu buvo labai netikėta, nes Garis labai retai dovanoja gėles. Juolab, kad jau užėjo šabas ir nebuvo galimybės nupirkti gėlių, nes visos parduotuvės Petah Tikvoj uždarytos. Tad man tai buvo labai maloni staigmena.
Sekančią dieną  į svečius atėjo panos iš ulpano. Tiesa turėjo atvažiuoti Maxas, bet jį pavedė Netanijoj baro darbuotoja, tad jis dirbo vietoj jos.  Garis buvo vienintelis vaikinas mūsų kompanijoje. Merginos padovanojo man savo rankų darbo muilus, papuošalus, sertifikatą šukuosenai.  Nors kompanija buvo nedidelė, bet praleidome labai smagiai juolab, kad su panom laabai retai matomės. Deja po 22 val. jau visi svečiai išsivaikščiojo, kadangi sekančią dieną visiems reikėjo į darbus. Na, o aš rinkdama nešvarius indus nuo stalo masčiau: "Ką man ruošia ateinantys metai?".



Komentarų nėra:

Rašyti komentarą