2013 m. gegužės 18 d., šeštadienis

Agnė

Nuo pat veidrodinio fotoaparato įsigijimo dienos masčiau apie fotosesiją. Siūliau pažįstamiems, draugams pasifotografuoti, kai kurie patys prašėsi, bet dėl konkretaus susitikimo niekad nesitardavome arba dėl laiko stygiaus atidėliodavome.
Praeitą savaitę kursiokė Agnė parašius per facebook'ą manęs paklausė ,"  ...gal norėtum man padaryt nemokama fotosesija?", į ką aš atsakiau "Norėčiau, o ką? :D ". Tiesa, pirmąją savaitę nepavyko, nes atsirado kitų planų, bet šiandien parepetavusios dainą "Autumn leaves" (mano fortep. egzaminui) ėjome fotografuotis. Žinoma aš pirmenybę teikiau botanikos sodui, kuriame dar vis turi žydėti tulpės, bet deja savaitgalį ten labai retai važiuoja transportas tad teko apsieiti Santaka. Ir beje aš ten buvau nevienintelė fotografuojanti. Be manęs ten dar sukosi apie 3 fotografai. 
 Šiaip ar taip pirmąją fotosesiją laikau pavykusia. Užtrukome gan neilgai, gal truputį ilgiau nei valandą. Ir džiaugiuos, kad Agnė buvo gan atsipalaidavusi ir man net nelabai reikėjo patarinėti kaip jai atsistoti, pasisukti.   Nuotraukos gavosi natūralios.



Komentarų nėra:

Rašyti komentarą