2013 m. balandžio 26 d., penktadienis

"Ak, tie fanai" arba "Koncertas su "Aušra""

Savaitę prieš koncertą, mokyklos choro vadovas pasiūlė su jais pasirodyti Kauno filharmonijoje. Man reikėjo atlikti 2 solo partijas tad mielai sutikau.
 Visiems choristams buvo pasakyta ateiti 18:30, kadangi turėjome dainuoti antroje koncerto dalyje. Aš žinoma kaip visad atėjau laiku, punktualiai. Vėliau atėjo keletas chorisčių ir koncertmeisterė, tačiau mokytojo  nebuvo niekur matyt. Galiausiai sužinojome, kad jis sėdi salėje ir klausosi pirmos koncerto dalies, kurioje dainavo muzikos mokyklų chorai. Prasidėjus pertraukai ir mokytojui pagaliau atėjus, choristai parepetavo ir laukė savo išėjimo į sceną.  Prieš "Aušros" chorą pasirodė Vyturio mokyklos choristai. Pagaliau atėjo aušriokų metas. Kadangi mano kūriniai : Poor Li'l Jesus" ir "Gimtinei" buvo paskutiniai, aš dar trys jų atliekamus kūrinius klausiausi už durų. Ir štai atėjo ir mano eilė. Išėjus į sceną mėgstu apsižvalgyti ar nėra pažįstamų veidų. Ir šįkart mano nuostabai, jų buvo ganėtinai daug: trys mokytojos iš muz.mokyklos, kursiokas, choristė iš "Saluto" ir jo vadovė Ramute. Tai privertė mano širdį dar greičiau plakti, bet pradėjus dainuoti nusiraminau, nes galvojau apie pačią dainą ir tai kam ją skiriu-klausytojus. Po choro pasirodymo sekė kelios bendros chorų dainos, kurių klausiausi atsisėdusi klausytojo kėdėje. Koncertui pasibaigus sulaukiau gražių padėkų bei einant į mažąją salę pasiimti daiktų, mane sustabdė nepažįstama moteris ir įteikė meškiuką. Ak, tie fanai ... :D

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą