2013 m. lapkričio 16 d., šeštadienis

XV Lietuvos aukštųjų mokyklų chorų festivalis

Tiek Kaune, tiek Vilniuje diena buvo lietinga. Mums buvo užsakytas kariškių autobusas,kuris buvo ganėtinai patogus.
Atvykę į bažnyčia, laukėme kada prasidės repeticija. O tuo tarpu choristai bendravo su saviškiais bei pažįstamais iš kitų chorų.


O ir Karolina čia..
Monika...studijuojam kartu ketvirtus metus, o taip mažai teturiu kursiokų nuotraukų

Repeticija buvo ilga ir kankinanti. "Buvo dūda Vilniuj" skambėjo itin neįpratai, nes dėl akustikos teko sulėtinti iki vėžlio tempo.
Po repeticijos turėjome laiko pasidėti daiktus ir užkasti. Aš prisijungiau prie Monikų. Laiko buvo likę nedaug, apie 50 min tad reikėjo suktis vikriai. Pirmiausia galvojome eiti link Gedimino pr., bet pamačiusius kaip tirpsta laikas, persigalvojome ir pasukome link Senamiesčio. Mūsų nusivylimui, visos padorios kavinės jau buvo užimtos tad kiek pavaikščiojusios pirmyn atgal, nuėjome į kebabinę. Jau įsipatoginus prie staliuko, mūsų žvilgsnis užkliuvo už priešais esančio pastato langų. Juose matėme mojuojančius ir persirengiančius vaikinus ir čia mes supratome,-Mes apėjome milžinišką ratą ir jei būtume žinojusios, į kurią pusę sukti ir kad čia viskas šalia, sutaupytumėm 15 min. Bet yra kaip yra.
Užkasti mes suspėjome ir suprantama grįžome trumpesniu keliu.
Vos man įėjus į patalpą, choro merginos pradėjo prašyt, kad jas pafotografuočiau. Tad persirengus, kibau į darbą.
Fotosesija kaip be jos...
Viena panelė iš kito choro pasisiūlė mus nufotografuoti
Tamsoje fotografuoti ne mano stiprioji pusė. Dėstytojas neišlaikė. ir gavosi kadras"Visada atsiranda draugas, kuris sugadins kadrą"
Šokiai vyko kažkokiam laukiamajam. Visi buvo pradžioje nedrąsus- nešoko.
...bet po truputį, po truputį...
...išsijudinome
...kad atėjus dėstytojui ir pasakius" Jau važiuojam namo", visi buvo ne itin patenkinti

Į Kauną grįžome ganėtinai vėlai, bet mano didžiuliam džiaugsmui, autobuso vairuotojas, kurio galutinė stotelė buvo Muzikos akademija, man paprašius nuvežė iki mano gatvės. Kadangi tai kariškių autobusas aš pagalvojau, kad jam bus po keliui ir nesunku pavežti, tačiau išleidęs mane jis apsisuko ir nuvažiavo atgal. Kodėl atgal? Gal ten garažas? Istorija tai nutyli.

Na, o jei kažkam įdomu pažiūrėti kaip dainuoja masė žmonių, spauskite čia----> Vaizdo įrašas

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą