2013 m. liepos 4 d., ketvirtadienis

Naujieji pažįstami

Vieną dieną mama grįžus iš darbo man sako : "Pas mane ateinantis klientas turkas už savaitės išvažiuoja iš Lietuvos, bet norėtų su kuo nors kalbėti lietuviškai, kad neužmiršti tai ką išmoko per pusmetį, todėl daviau jam tavo skype."
 Mano reakcija tokiais atvejais dažniausiai būna visad tokia pati "Kodėl negalima pirmiausia manęs atsiklausti?".
Taigi, vieną vakarą prisijungus prie skype, pamačiau kontakto Tashkin kvietimą. Suprantama priėmiau.
Pradžioje buvau nusiteikus kiek priešiškai, bet atsileidau. Kai bebūtų, naujos pažintys įneša į gyvenimą kažką naujo. Susipažįsti su žmonėmis, jų kultūra, vertybėmis. Sužinai jų subjektyvę nuomonę apie savo kraštą ir žmones.
Kitas įdomus faktas tai, kad jie pusę metų gyveno netoli mano namų, net kelis kartus buvom prasilenkę, bet susipažinome tik paskutinę savaitę. Niekada nebūčiau pagalvojus, kad sėdėsiu su jais prie vieno stalo, kalbėsimės ir gersim arbatą ir net dainuosim vieni kitiems dainas.


Viskas būtų gerai jei ne..  :D
Pajaunėjo
Labanakt


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą